RTV Apeldoorn is een lokale omroep voor de gemeente Apeldoorn. Wij verzorgen programma's op radio, televisie en online.
RTV Apeldoorn is 24 uur per dag, zeven dagen per week in de lucht met programma's via radio, televisie en internet. Met onze programma's brengen we informatie, cultuur en educatie, gericht op de regio. Vanuit onze radiostudio's worden dagelijks programma's gemaakt door vrijwilligers. Lekker luisteren naar muziek en geïnformeerd worden over ontwikkelingen uit de regio.

De Vereniging

In de gemeente Apeldoorn zijn veel verenigingen, stichtingen, clubs, koren en toneelgezelschappen actief. Deze komen zelden uitgebreid aan bod in de reguliere uitzendingen. In het programma De Vereniging krijgen zij een uur lang de gelegenheid zich te presenteren aan de luisteraars. Op deze manier ontstaat een goed beeld van wat de vereniging, club of stichting doet, hoe men lid kan worden, wat de kosten zijn, waar men terecht kan voor meer informatie, enzovoorts.

De vereniging, stichting of club is met maximaal drie personen van harte welkom in de studio. Het interview wordt afgewisseld met muziek die door de vereniging zelf is uitgekozen.

Ook een keer te gast zijn om de eigen vereniging, stichting of club een uurtje in de spotlights te zetten? Neem dan contact op met Hieke Goos.

Presentatoren: Ellen Zoontjens, Joran van Erk, Wesly Zweverink, Hieke Goos, Niels Zintel en Pieter Bakker

Techniek: Jan Rabelink, Herman de Brie en Wicher Vaartjes

Redactie: Hieke Goos: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het weer in Apeldoorn

booked.net